ponedeljek, 26. januar 2009

Pa sei ne da sm normalna.

Omajgad. Malo je manjkalo pa bi me avto zbil, ko sem odhajala iz šole proti avtobusni. & seveda, če bi me bi bila sama kriva. Ohjej.=/
Predstavljejte si:
Hodim lepo po pločniku in se pogovarjam z Nušo. Zraven sta bla še Matic in Matjaž. Pridemo do križišča [nevem, če je križišče] in zagledam Njegaa [=$] & se itak zmedem. Nevem kaj točno mi je blo ampak sm kr skočila čez cesto in se vstavla pred avtom in stala, ku debil. Še pred tem se mi je pa zdelo, da je nekdo reku Amela in pol.. Kr zmrznla sm in nism mogla nix. Na koncu sm vndarle odmrznla in šla naprej. Smejala sm se, čeprou neuem zakej, ker če se zdaj spomnm me kr zmrzne.
Uglavm noro.

Heh.. Prejle sm pršla od ortodonta. Kr neke gumice mi je dau al kaj. Še sama neuem. Hh. & jutr mam spet. =S
Tko sm upala, da ne bom dobila aparata in res nism. =D Sm si kr mau oddahnla. :)

Zdei sm rešila test na facebook-u What emotion are you? & mi je pršlu: You are love. You love everthing of anything and want to share the feeling with everyone. Čist hudo k ne? Hh



Grem zdei. Bajj. Meite se radi.<3

5 komentarjev:

  1. Jao Amela. Člouk bi te tepu. Merki kod hodš. (:

    OdgovoriIzbriši
  2. ne morš se kr tko sred ceste zamrznt!! mau mirkej! unu z gumacam si pa razlagala dons da ti ni najbul jasnu kaj maš xd

    OdgovoriIzbriši
  3. samu zmrznt xD pa tut če je sret ceste xD

    OdgovoriIzbriši
  4. Poznam ta filing.
    Nekej se zamislš in pol kr skočš na cesto.

    Sem tud js že to naredu. (:

    OdgovoriIzbriši

Kaj si misliš?