torek, 3. februar 2009

-.-


Povn kufr mam tega, da sem bouna in da sem doma.
Ko bi vi vedel kok je bedno tulele.
Use me boli in umerim in dolgčas mi je in nix ne morem in prou brez veze.
In sem rekla mami, da bi šla v četrtek ali pa v petek v šolo in je rekla da ni šans.
Brez veze. Brez veze. Kr crknla bom.
Pa vn bi šla u petek pa je rekla. Citiram: ''Maš vnetje grla, sinusov in ledvic in ti razmišljaš o tem, da bi šla vn. Pa se ti zajebavaš z mano???''.
Ne se ne zajebavam, čist fakin resna sem. Buahh.
Dobila sm neke ogromne tablete in morala sem dt kri in vodo. Kr neki..
Bla bi milijonkrat rajši v šoli poslušala tisto za bajlo & franko kako se derejo kukr pa kle doma sedela in umerala.
Ne vrjamete? Vrjemte. Se greste zamenat? Plisss? Hh.
Spat grem zdei. Heh..

Bai. Meite se radi.<3

PS: pogrešam vs. :)

2 komentarja:

Kaj si misliš?