nedelja, 8. februar 2009

Jutri grem v šolooo.^^

Jutri grem dejansko v šolo po enem tednu. Ja, bila sem bolna in so mi prav dele tele počitnice. Prou rabila sem jih. Čeprav mi je bilo neznansko dolgčas in sem umirala od dolgčasa in čeprav sem bila bolna in me je vse bolelo in čeprav sem vse zeloo pogrešala sem se imela fajn. :) Nadoknadim use ta tedn. Hh
Upam, da mi v torek ne bo dala kemije za pisat ali v sredo, ker se mi ne sanja o kemiji in nimam pojma, ker se že prej niti zdei nisem nič učila in res ne vem za kaj se gre. Sei ni taka prasica a ne? Ali pač?
No angleščino bom pa morala pisat, čeprav tudi to ne znam ker sploh ne vem kaj pišemo. No..sei bo. :)
Zdravniku bom morala vseeno spet na preiskave, ker ni še vse v redu, čeprav se jaz počutim superextrafantastično. Prvič po novem letu, ker sem bila dejansko bolna cel januar. =/ Jah..sranje vem.
Ugotovila sem, da grem ta teden v šolo, nato imamo počitnice in po počitnicah projektni tedn. Se mamo fajn a ne? Hh
Poleg tega tale teden v petek ni pouka. Čeprav moram it jaz in še nekateri v šolo, ker imamo nekaj ne vem kaj pri informativcih. =/ Kaj mi je bilo, da sem se javila? Nimam pojma. In moram biti tam ob osmih zjutraj, enih popoldne[mislim, ne vem točno] in še v soboto ob osmih zjutaj. Norooo. Hh. Sei bo. :)
Zdaj grem pa probat spat, čeprav ne vem, če bom zaspala, ker se mačke spet gonjo zunaj. =/ Sovražim mačke in sovražim njihovo cviljene, ko se gonjo. In ni mi jasno zakaj morajo to delat ravno okoli naše hiše, ne morejo it v gozd ali pa kaj takega? Mah..glupe so.

Lahko noč.^^
=*

Bai. Meite se radi.<3>

2 komentarja:

Kaj si misliš?